Dárek zdarma ke každé objednávce

Detox Skinfood Pleťové sérum, 60 ml

1 hodnocení
Značka: Niche Beauty LAB
Niche Beauty LAB
Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Kód: 14134
281 Kč / ks
Detox Skinfood Pleťové sérum, 60 ml
1 hodnocení
Značka: Niche Beauty LAB
Dárek
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Skladem
Blesková expedice
Zboží máme SKLADEM
Doprava
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 000 Kč.
Od zdroje
Přímo od zdroje
Jsme VÝHRADNÍ dodavatelé
5,0 1 hodnocení
Sérum spojuje ty nejlepší ingredience s nejúčinějšími kosmetickými složkami, které pleť vyživují, hydratují a rozjasňují.
Pleťové sérum s obsahem kapusty, pšeničné trávy, zeleného čaje, kukrumy a rýžového a avokádového oleje. Vhodné pro všechny typy pleti.

Objem: 60 ml
Použití:
Naneste malé množství na obličej a krk a krouživými pohyby masírujte, dokud se krém zcela nevstřebá.

Vyrobeno ve Španělsku.

Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pleťová séra
Hmotnost: 0.15 kg
Objem: 60 ml
Původ značky: Německo
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.