Hawkins & Brimble Pánský Hydratační pleťový krém pro mastnou pleť, 100ml
Kód: HAW012
DÁREK ZDARMA
Ke každé objednávce od nás dostanete dárek ZDARMA.

BLESKOVÁ EXPEDICE
Zboží máme SKLADEM, expedujeme v nejkratším možném čase.
_ro_cs.png?6217928e)
DOPRAVA ZDARMA
Balíčky doručujeme už od 49 Kč nebo ZDARMA u objednávek nad 2 000 Kč.

PŘÍMO OD ZDROJE
Jsme VÝHRADNÍ dodavatelé více než 38 světových kosmetických značek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Pro perfektní výsledek aplikujte 1-2 kapky na čistou, suchou pleť, nejlépe v t-zóně (oblast největšího výskytu mastné pleti - čelo, nos, brada) . Poté prsty jemně vmasírujte.Vhodný pro citlivou pokožku.
S obsahem přírodních složek.
Bez parabenů, barviv, minerálních olejů, SLS/SLES
Není testováno na zvířatech.
Zamezte kontaktu s očima.
Vyrobeno v U.K.
Hawkins & Brimble je nová britská značka pěstící kosmetiky pro muže - věnuje se péči při holení, péči o vousy, pleť i vlasy. Z pestré nabídky produktů si vyberou vyznavači nejrůznějších módních stylů.
Značka Hawkins & Brimble představuje návrat k tradičnímu holení a motivuje muže, aby hrdě pečovali o svůj zevnějšek. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pro náročné muže.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pleťové krémy a čištění |
---|---|
Hmotnost: | 0.214 kg |
Objem: | 100 ml |
Původ značky: | Velká Británie |
Složení: | Aqua (Water), Propanediol, Cetearyl Alcohol, Tapioca Starch, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Zea Mays (Corn) Starch, Cetearyl Glucoside, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Avena Sativa (Oat) Meal Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ethylhexylglycerin, Glycerin, Avena Sativa (Oat) Kernel Oil, Citric Acid, Tocopherol, Caffeine, Sodium Hyaluronate, Panax Ginseng Root Extract, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Coumarin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Hawkins & Brimble je mladá britská značka pečující kosmetiky pro muže, založená v roce 2016. Představuje renezanci v péči mužů o svůj zevnějšek, návrat k rituálu holení jako k symbolu mužství. Cílem značky je vynikat 100% kvalitou, trendovým designem, fair-trade výrobou a originálními produkty naplnit očekávání náročné mladé generace.