Kariéra

flekPokud jste se dostali na tuto stránku, jistě vás zajímá, kdo jsme a jaká je naše cesta a my bychom se o to s vámi moc rádi podělili. Zaměřujeme se na exkluzivní import a distribuci kosmetiky, svíček a bytových doplńků. V našem sortimentu naleznete značky, které uznávají tradici a zároveň dokážou udržet krok s trendy. Neřadíme se mezi žádné korporátní aspiranty, jsme sehraný tým mladých lidí a snažíme se naši energii a náboj přenést do všeho, co děláme.  Snažíme se vám poskytnout širší výběr a více možností na trhu tak, abyste si chvilku pro sebe užili co možná nejlépe. Objednat si od nás můžete ať už jste koncový zákazník, řetězec či chcete doplnit sortiment vašeho kouzelného obchůdku o něco nového a neotřelého.



Abyste také věděli, kdo tu za vším stojí, představujeme vám tým Fragonito.

 

Kateřina a Petr Melicharovi - stojí v první linii projektu Fragonito, který v roce 2005 založili a díky nim dospěl až do nynější podoby. Denně jsou tu s námi, podílí se na smysluplném fungování celého týmu a jsou neustále v kontaktu se všemi našimi dodavateli. Zároveň na jejich bedrech leží výběr a objednávky celého sortimentu, jednání s novými obchodními partnery a vlastně tak všechno, co dělá Fragonito právě takovým, jaké ho máme rádi.

V kancelářích je nás celkem 7. Staráme se o obchod, logistiku, produkty, zákaznický servis a bacoffice ...a jsme opravdu skvěle sehrané.

Ve skladu je nás také 7 a snažíme se pečlivě a rychle zabalit všechny vašich objednávky. Ani tady se bez vzájemné spolupráce neobejdeme a právě o tu se stará naše vedoucí skladu Zdeňča.


Aktuálně bychm chtěli posílit náš tým o někoho, kdo nám pomůže s koordinací procesů, bude mít na starosti plánování a nákup zboží,  tady je tedy bližší specifikace nabízené pozice:

 

PLÁNOVAČ / NÁKUPČÍ

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Plánování a nákupu produktů, optimalizaci výše a uložení zásob
  • Určování priorit pro příjem a vychystávání objednávek
  • Koordinací aktivit, napříč společností
  • Dalším činnostem a administrativě dle aktuální potřeby
  • Zapojíme Vás do spolupráce tvorby procesů a jejich zavádění do praxe

Co od Vás očekáváme?

  • Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • Schopnost koordinování a vedení týmu
  • Plynulou komunikaci v angličtině
  • Znalost práce v MS Office (Jsi Excel guru?), schopnost pracovat s daty
  • Zkušenost s firemním informačním systémem
  • Komunikativní, proaktivní osobnost s logickým analytickým myšlením, samostatnost

Co Vám nabízíme?

  • Mzdu odpovídající náročnosti pozice
  • Mimořádné odměny za pracovní výkon
  • Perspektivní a stabilní zaměstnání v rodinné společnosti s mezinárodním přesahem
  • Stravenky
  • Sick days (3 dny)
  • Produkty společnosti za zvýhodněné ceny
  • Mobil, notebook
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
  • Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
  • Firemní akce pro zaměstnance

Pracoviště:     Ivanovice na Hané

Pokud Vás pozice zaujala, těšíme se na Váš životopis: kariera@fragonito.cz

 

Dočetl/a jsi až sem a zdá se ti to fajn? Perfektní. Určitě tě bude tedy zajímat více detailů, které ti přiblíží nabízenou pozici a něco málo o nás.

Chceš zaštiťovat obchod a plánovat tok zboží? Je ti blízká administrativa, analytické myšlení a komunikace? Pak jsi rozhodně osůbkou, kterou hledáme!

Co bude tvůj popis práce?

Plánování a nákup produktů spolu s optimalizací výše zásob na skladě bude pro tebe na každodenním pořádku. Kdy se co přijme a co má vyšší prioritu k odchodu dál bude tvá další důležitá činnost. Aby vše dobře klapalo, bude nezbytné komunikovat se svými kolegy – všichni jsme propojeni a vzájemně si pomáháme, aby náš výstup byl pro zákazníky co nejlepší. Mimo lidí okol tebe ti bude pomáhat také informační systémy, kde najdeš mnoho informací a usnadnění pro tvou práci. A že to bude rutina? To určitě ne – budeš mít také možnost spolupracovat při tvorbě firemních procesů a zavádět je do praxe, na čemž se rozhodně můžeš značně seberealizovat.

Co očekáváme my od tebe?

Kdybychom si tě mohli vysnít, měl/a bys mít praxi alespoň 2 roky na obdobné pozici a znalost anglického jazyka – plynule se domluvíš, přeložíš si a odpovíš na mail bez problému. Mimo naše systémy, se kterými tě rádi naučíme, je třeba ovládat již značně rozšířené programy MS Office, hlavně Excel, a práci s daty. Jak jsme již zmínili, s našimi programy tě rádi naučíme, pokud by ti však nechyběla zkušenost s firemním informačním systémem, určitě to pro tebe i pro nás bude do startu super. Vzhledem k náplni práce je nezbytné umět koordinovat a vést tým lidí, bez toho to nejde. Mezi vítané „soft-skills“ řadíme jednoznačně komunikativnost, proaktivní osobnost s logickým analytickým myšlením a vysokými morálními vlastnostmi a samostatnost.

A co můžeš očekávat ty od nás?

My ti na oplátku nabízíme samozřejmě mzdu, která bude odpovídat náročnosti tvé pozice. Na víc od nás dostaneš mimořádné odměny za pracovní výkon, stravenky, sick days 3 dny, námi prodávané produkty za zvýhodněné ceny, výbornou kávu na pracovišti, ať už espresso či překapávanou, pracovní mobil, notebook a zkrátka vše co budeš opravdu potřebovat. Mimo hmotné odměny a výhody ti nabízíme hlavně perspektivní a stabilní zaměstnání v rodinné společnosti s mezinárodním přesahem. Nejsme žádný korporát, tady spolu mluvíme a známe se. Samozřejmě se můžeš těšit i na firemní akce pro zaměstnance a přátelský kolektiv, který tě nenechá ve štychu.

Jo a pracovat budeš v Ivanovicích na Hané.

Líbí se ti naše nabídka a myslíš, že by ses líbil i ty nám? To je super! Budeme se tedy těšit na tvůj životopis, který, prosím, zašli na e-mailovou adresu kariera@fragonito.cz

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.