Pánský Vyživující olej na vousy a knír, 50ml
Hawkins & Brimble
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Blesková expedice
Zboží máme SKLADEM
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 000 Kč.
Přímo od zdroje
Jsme VÝHRADNÍ dodavatelé
5,0
1 hodnocení
Díky arganovému oleji proniká kondicionér ke kořínkům vousů a regeneruje poškozené folikuly. Změkčuje a vyživuje vousy. Zabraňuje předčasnému šedivění vousů. Vytváří komfortní ochranný film a zanechává vousy lesklé a měkké.
S obsahem přírodních složek.
Bez parabenů, barviv, minerálních olejů, SLS/SLES
Není testováno na zvířatech.
Objem: 50 ml
Použití:
Malé množství oleje rozetřete v dlaních a rovnoměrně vmasírujte do pokožky a kořínků vousů.
Zamezte kontaktu s očima.
Vyrobeno v U.K.
Složení: Prunus Dulcis (Almond) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Parfum (Fragrance), Olea Europaea (Olive) Oil, Argania Spinosa Kernel (Argan) Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Dimethicone, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Coumarin.
Hawkins & Brimble je nová britská značka pěstící kosmetiky pro muže - věnuje se péči při holení, péči o vousy, pleť i vlasy. Z pestré nabídky produktů si vyberou vyznavači nejrůznějších módních stylů.
Značka Hawkins & Brimble představuje návrat k tradičnímu holení a motivuje muže, aby hrdě pečovali o svůj zevnějšek. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pro náročné muže.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Balzámy, vosky, oleje |
---|---|
Hmotnost: | 0.12 kg |
Objem: | 50 ml |
Původ značky: | Velká Británie |
Složení: | Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Parfum (Fragrance), Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Shea Butter Ethyl Esters, Argania Spinosa Kernel Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Linalool, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Limonene, Benzyl Salicylate, Coumarin, Citronellol |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Hawkins & Brimble je mladá britská značka pečující kosmetiky pro muže, založená v roce 2016. Představuje renezanci v péči mužů o svůj zevnějšek, návrat k rituálu holení jako k symbolu mužství. Cílem značky je vynikat 100% kvalitou, trendovým designem, fair-trade výrobou a originálními produkty naplnit očekávání náročné mladé generace.