Dárek zdarma ke každé objednávce

Bamboology Antioxidační a vyživující suchý olej, 30 ml

Neohodnoceno
Značka: Niche Beauty LAB
Antioxidační a vyživující suchý olej s obsahem rýžového, bavlníkového a sezamového oleje, zeleného čaje a květů pivoňky.
Rozjasňuje, čistí a regeneruje pokožku díky kvalitním surovinám, jako jsou bambusová tráva Jeju Jori, zázvor a wasabi. Tyto složky jsou bohaté na antioxidanty a vyživující látky a skvěle omlazují pleť.
Objem: 30 ml
Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Kód: 14376
552 Kč –50 % 276 Kč / ks
Bamboology Antioxidační a vyživující suchý olej, 30 ml
Neohodnoceno
Značka: Niche Beauty LAB
Bamboology Antioxidační a vyživující suchý olej, 30 ml
Akce Dámské
–50 %
Dárek
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Skladem
Blesková expedice
Zboží máme SKLADEM
Doprava
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 000 Kč.
Od zdroje
Přímo od zdroje
Jsme VÝHRADNÍ dodavatelé
Použití:
Naneste malé množství na obličej a krk a krouživými pohyby masírujte, dokud se olej zcela nevstřebá.

Vyrobeno ve Španělsku.

Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pleťové oleje
Hmotnost: 0.11 kg
Objem: 30 ml
Původ značky: Německo
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.