Detox Skinfood Čistící pleťový gel, 500 ml
Kód: 43119
DÁREK ZDARMA
Ke každé objednávce od nás dostanete dárek ZDARMA.

BLESKOVÁ EXPEDICE
Zboží máme SKLADEM, expedujeme v nejkratším možném čase a to do 24 h.
.png?6217928e)
DOPRAVA ZDARMA
Balíčky doručujeme už od 49 Kč nebo ZDARMA u objednávek nad 2 000 Kč.

PŘÍMO OD ZDROJE
Jsme VÝHRADNÍ dodavatelé více než 38 světových kosmetických značek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Použití:Gel naneste společně se studenou vodou (zlepšuje prokrvení) a krouživými pohyby vmasírujte do kůže. Poté pořádně opláchněte a osušte pokožku čistým ručníkem.
Vyrobeno ve Španělsku.
Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Mlhy, gely a pěny |
---|---|
Hmotnost: | 0.5 kg |
Původ značky: | Německo |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
5,0
2 hodnocení
5
4
3
2
1
5
DK
Daniela Kralova
Jsem naprosto spokojena!
5
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.