Detox Skinfood Krém proti vráskám, 50 ml
Popis produktu
5,0
2 hodnocení
Krém proti vráskám s obsahem kapusty, pšeničné trávy, zeleného čaje, oleje z avokáda, mandle, kurkumy a zázvoru. Vhodné pro všechny typy pleti.
Objem: 50 ml
Použití:
Naneste malé množství na obličej a krk a krouživými pohyby masírujte, dokud se krém zcela nevstřebá.
Vyrobeno ve Španělsku.
Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Doplňkové parametry
Značka | Niche Beauty LAB |
---|---|
Kategorie: | Univerzální krémy |
Hmotnost: | 0.15 kg |
EAN: | 8431855141327 |
Objem: | 50 ml |
Původ značky: | Německo |
Položka byla vyprodána… |
5
účinky se projevily po cca 14 dnech - je neparfémovaný - toto beru jako výhodu, nepřebíjí parfém,který používám
5
AS
Alena Sohlichová
20.7.2021
Výborný lehký krém
Diskuze k produktu (0)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.