Dárek zdarma ke každé objednávce

Detox Skinfood Oční krém, 20 ml

Neohodnoceno
Značka: Niche Beauty LAB
Niche Beauty LAB
Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Kód: 14285
309 Kč / ks
Detox Skinfood Oční krém, 20 ml
Neohodnoceno
Značka: Niche Beauty LAB
Detox Skinfood Oční krém, 20 ml
Dámské
Dárek
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Skladem
Blesková expedice
Zboží máme SKLADEM
Doprava
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 000 Kč.
Od zdroje
Přímo od zdroje
Jsme VÝHRADNÍ dodavatelé
Omezte příznaky únavy a zbavte se vrásek s očním krémem obohaceným o okurku, zázvor, pšenici a spirulinu.
Oční krém s obsahem kapusty, pšeničné trávy, okurky, zázvoru, pšenice, spiruliny. Vhodné pro všechny typy pleti.

Objem: 20 ml
Použití:
Konečky prstů jemně naneste na oblast kolem očí. Uchovávejte v chladu.

Vyrobeno ve Španělsku.

Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pleť
Hmotnost: 0.07 kg
Objem: 20 ml
Původ značky: Německo
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Podobné produkty