Dárek zdarma ke každé objednávce

Hawkins & Brimble Mycí gel Eko-Znovu plnitelná hliníková láhev, 300ml

Neohodnoceno
Hawkins & Brimble
Dostupnost Skladem
Můžeme doručit do:
24.4.2024
Kód: HAW038
429 Kč / ks
Hawkins & Brimble Mycí gel Eko-Znovu plnitelná hliníková láhev, 300ml
Neohodnoceno
Hawkins & Brimble Mycí gel Eko-Znovu plnitelná hliníková láhev, 300ml
Pánské
Dárek
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Skladem
Blesková expedice
Zboží máme SKLADEM
Doprava
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 000 Kč.
Od zdroje
Přímo od zdroje
Jsme VÝHRADNÍ dodavatelé
Šetrný mycí gel s obsahem Aloe Vera zanechá vaší pokožku hydratovanou, dokonale čistou a svěží. Nyní zakoupíte v hliníkové láhvi, která vám bude sloužit jak jen dlouho budete potřebovat. Po spotřebování naplně jednoduše stačí dokoupit náplň v plastovém recyklovatelném sáčku a mycí gel přelít do hliníkové láhve s pumpičkou.

Bez parabenů, barviv, sulfátů a minerálních olejů
Netestováno na zvířatech

Objem 300ml
Použití: Naneste gel na mokrou pokožku, vytvořte jemnou pěnu a řádně opláchněte vodou.
Láhev po spotřebování znovu doplňte mycím gelem.

Zamezte kontaktu s očima.
Vyrobeno v U.K.

Hawkins & Brimble je nová britská značka pěstící kosmetiky pro muže - věnuje se péči při holení, péči o vousy, pleť i vlasy. Z pestré nabídky produktů si vyberou vyznavači nejrůznějších módních stylů.

Značka Hawkins & Brimble představuje návrat k tradičnímu holení a motivuje muže, aby hrdě pečovali o svůj zevnějšek. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pro náročné muže.

Doplňkové parametry

Kategorie: Sprchové gely
Hmotnost: 0.3 kg
Objem: 300 ml
Původ značky: Velká Británie
Složení: Aqua (Water), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Sorbitan Sesquicaprylate, Glyceryl Laurate, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Phytate, Linalool, Potassium Sorbate

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Hawkins & Brimble je mladá britská značka pečující kosmetiky pro muže, založená v roce 2016. Představuje renezanci v péči mužů o svůj zevnějšek, návrat k rituálu holení jako k symbolu mužství. Cílem značky je vynikat 100% kvalitou, trendovým designem, fair-trade výrobou a originálními produkty naplnit očekávání náročné mladé generace.

producer-44-hawkins-brimble