Niche Beauty LAB
Bamboology Balzám na rty s pivoňkovou vůní, 10 ml
Niche Beauty LAB
Více informací
Značka:
Bamboology Balzám na rty s pivoňkovou vůní, 10 ml
Popis produktu
5,0
2 hodnocení
Obnovuje a hydratuje díky kombinaci různých přírodních olejů, jako jsou rýžový, třešňový či bavlníkový olej, které obsahují vysoké množství antioxidantů. Balzám vytváří tenkou vrstu, která hydratuje a zbavuje rty popraskanosti.
Nanášejte na čisté rty tak často, jak potřebujete.
Objem: 10 ml
Vyrobeno ve Španělsku.
Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Doplňkové parametry
Značka | Niche Beauty LAB |
---|---|
Kategorie: | Balzámy na rty |
Hmotnost: | 0.07 kg |
EAN: | 8431855143796 |
Vůně: | Pivoňka |
Objem: | 10 ml |
Původ značky: | Německo |
Položka byla vyprodána… |
5
EK
Eva Karešová
2.8.2021
Naprosto neskutecny balzam na rty, u ktereho se vyssi cena opravdu vyplati. Jsem balzamovy maniak, vyzkousela jsem jich za zivot snad stovky a tento se radi k tem nejlepsim. Navic nadherny obal a myslim, ze vydrzi hrozne dlouho. A navic ma nadhernou nevtiravou vuni, zadna preslazena umelotina.
5
EH
Eva Haidingerová
27.3.2021
Velmi příjemný, jemný, nádherně voní
Diskuze k produktu (0)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.