Dámská Parfémovaná voda EDP - Procházka jabloňovým sadem, 60ml
Jeanne en Provence
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Blesková expedice
Zboží máme SKLADEM
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 000 Kč.
Přímo od zdroje
Jsme VÝHRADNÍ dodavatelé
4,4
5 hodnocení
Něžný a nadčasový, lahodný parfém Flânerie dans le Verger je poetickou interpretací nádherného sadu se zralými plody. Jeho tající srdce z hrušek a jablek je naplněno růží a uzavírá svěží a zářivé tóny pižma a pivoňky.
Objem 60 ml
Zakladatel, Bernard Perrin, vždy pevně věřil, že Francouzské vůně musí být známé všem. V roce 1978 se proto rozhodl vytvořit společnost s cílem nabídnout vysoce kvalitní francouzské parfémy. Thibaud, syn zakladatele, se posléze rozhodl obohatit nabídku navíc o kosmetické produkty. Nyní své produkty dováží do více než 120 zemí. Kolekce parfémů LES CARNETS DE JEANNE je vzpomínkou na vůni, okamžik štěstí, procházku v Provence. Výběr hvězdných ingrediencí z regionu. Každá vůně má hlavní složku, která vás vezme na cestu vašimi vlastními vzpomínkami. Něžný a nadčasový, lahodný parfém Flânerie dans le Verger je poetickou interpretací nádherného sadu se zralými plody. Jeho tající srdce z hrušek a jablek je naplněno růží a uzavírá svěží a zářivé tóny pižma a pivoňky.
Šťáva bez barviv a anti-UV s 90% přísadami přírodního původu
Ekologicky navržený obal (recyklovaný a recyklovatelný):
Recyklovatelná kartonová krabice s certifikací FSC
Recyklovatelná a znovu plnitelná skleněná láhev
Opatření pro použití: Pouze pro vnější použití. Hořlavý. Nestříkejte do očí. Nepoužívejte v blízkosti plamene.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Parfémované vody |
---|---|
Hmotnost: | 0.1 kg |
Objem: | 60 ml |
Složení: | Alcohol Denat., Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Zakladatel, Bernard Perrin, vždy pevně věřil, že Francouzské vůně musí být známé všem. V roce 1978 se proto rozhodl vytvořit společnost s cílem nabídnout vysoce kvalitní francouzské parfémy. Thibaud, syn zakladatele, se posléze rozhodl obohatit nabídku navíc o kosmetické produkty. Nyní své produkty dováží do více než 120 zemí.